بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباری: بازیکنان ارزشمندی جذب کردیم

مجتبی جباری پس از پیروزی 4 بر صفر استقلال برابر سایپا در خصوص این بازی و میزان آمادگی خودش اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدت‌ها غیبت در بازی اولم عملکرد خوبی داشتم و از نوع بازی خودم راضی هستم.
وی ادامه داد: استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل بازیکنان خوب و ارزشمندی را جذب کرده است که خوشبختانه توانستند به خوبی با شرایط تیم هماهنگ شوند. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.
هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه سال گذشته مشکلات مالی یکی از مهمترین عوامل از دست دادن قهرمانی آبی‌پوشان بود، خاطرنشان کرد: این مشکلات تأثیر زیادی در فصل گذشته روی ما گذاشت اما بازیکنان در فصل جدید در حالی که مشکلات بیشتر از فصل قبل است، با آن کنار آمدند. به هرحال امیدوارم این مشکلات زودتر مرتفع شود و استقلال به روزهای خوبش بازگردد.
وی تاکید کرد: خوشحالم و خیلی هیجان داشت که به ترکیب استقلال برگشتم و خوشحالم امروز این اتفاق افتاد و موفق شدم بازی خوبی انجام دهم. بازیکنان جدید ما امروز نشان دادند چقدر توانمند هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 9 / 1391برچسب:جام حذفی,استقلال,سایپا,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com